SKODA
Anbar Mahallesi, Osman Kavuncu Bulvarı, Ankara Yolu 13 km. No; 608 MELİKGAZİ\ KAYSERİ
Satış: 0352 311 52 00 - 0532 767 85 17
Servis: 0352 311 52 00 - 0554 882 72 52
Yol Yardım: 444 77 80 – 0534 246 25 52
KIA
Osman Kavuncu Bulvarı Ankara Yolu 13.km MELİKGAZİ\KAYSERİ
Servis: 0 352 311 54 64 - 0553 246 25 52
Yol Yardım: 0850 222 55 42
OTO SHOPS
Anbar Mahallesi, Osman Kavuncu Bulvarı, Ankara Yolu 13 Km. MELİKGAZİ\ KAYSERİ
Telefon: 0352 311 52 01 - 0546 445 00 38
×
KIA
Kia

FAMILY-LIKE CARE
Satış sonrasında da fark yaratmak…

Kia olarak temel amacımız bu. Modellerimizde, teknolojimizde, satış anlayışımızda olduğu kadar satış sonrasında da fark yaratmak. Çünkü Kia sahiplerini sadece müşterimiz değil aile bireyimiz olarak görüyoruz. Her türden sorunlarına, taleplerine ve servis ihtiyaçlarına yanıt vermek istiyoruz. Çünkü onların memnuniyeti bizim memnuniyetimiz. Onların mutluluğu bizim mutluluğumuz…

Family Like Care anlayışıyla tüm Kia sahipleri "aileden biri"

Artık her müşterimiz Family Like Care anlayışımızın bir parçası, yani "aileden biri"… Edindiğimiz yeni servis kimliğimizle artık tüm çalışanlarımız kendi ailesine karşı olduğu kadar nazik, içten ve güvenilir. Size ve aracınıza karşı sorumluluklarının bilincinde, ayrıcalıklı olduğunuzun farkında.

Özetle artık Kia Servisleri’nde sizi:

Aileden Biri gibi hissettirecek özenli servis hizmeti
Ancak Aileden Biri’nin sahip olacağı kadar içten servis anlayışı
Sadece yol boyunca değil, yaşam boyunca sahiplenecek servis garantisi bekliyor.

Her koşulda, her zaman…

SMART KIA
Smart Kia Iphone Uygulaması, KIA kullanıcılarının hizmetinde !
KIA Türkiye, KIA kullanıcılarına yönelik olarak geliştirilen Smart KIA Iphone uygulamasını hizmete soktu. KIA sahiplerine Iphone platformu üzerinden kullanabilecekleri ve KIA satış sonrası hizmetlerle ilgili kullanıcılarına kolaylıklar sağlayan Smart KIA uygulaması ile birlikte KIA sahipleri; güncel fırsatlar, satış sonrası kampanyalar ve KIA satış sonrası ürünleri hakkında bilgi sahibi olabiliyorlar.

Smart KIA kullanıcıları Türkiyedeki tüm KIA yetkili satıcı ve servislerinin adreslerine ve iletisim bilgilerine ulaşabiliyor, dilerlerse uygulama üzerinden e-mail yoluyla servis randevusu alabiliyorlar.Ayrıca, herhangi bir araçlarıyla ilgili herhangi bir arıza durumunda, tek tuşla KIA yol yardım hattına ulaşabiliyor ve KIA yol yardım hizmetinden faydalanabiliyorlar.

ilk etapta IOS işletim sistemine sahip cihazlarda kullanılabilecek... Smart KIA Iphone Uygulaması, yakında android işletim sistemine sahip cihazların da kullanımına sunulacak.

KIA Türkiye ve KIA Motors Corporation tarafindan ortak gelistirilen ve tüm dünyadaki KIA distribütörleri arasında da bir ilk olan Smart KIA uygulaması, iTunes üzerinde yer alan App Store'dan ücretsiz olarak indirilebiliyor.


FAMILY CARD
KIA Türkiye'den Kia Kullanıcılarına Benzersiz Hizmetler Kia Family Card'da!
Kia Türkiye Kia araç sahiplerine özel bir yol yardım ve uzatılmış mekanik güvence programı sunuyor. KIA Family Card sahipleri tüm acil yol yardım hizmetlerinin yanı sıra aşağıdaki benzersiz hizmetlerden de faydalanabilecekler; KIA Family Card'ın sizlere sunduğu avantajları aşağıdaki görsellerin üzerine tıklayarak daha detaylı inceleyebilirsiniz!

KIA Family Card hizmetinden; KIA Family Silver Card ve KIA Family Gold Card olmak üzere iki farklı şekilde sahip olabilirsiniz…

KIA Family Gold Card, KIA Family Silver Card'ın tüm avantajlarının yanı sıra 1Yıl/15.000 KM uzatılmış mekanik programını da kapsamaktadır. Kart ayrıcalıklarını daha detaylı incelemek için bilgi kitapçıklarını aşağıdaki bilgi kitapçıklarını indirebilir ya da size en yakın KIA Yetkili Servisinin sizi bilgilendirmesini isterseniz"Başvuru Formumuzu"doldurabilirsiniz.

KASKO K'NIN AVANTAJLARI NELER?

  • Aracınızın poliçe kapsamına giren hasarları KIA Yetkili Servislerinde konusunda uzman teknisyenler tarafından KIA Orijinal Yedek Parça kullanılarak onarılır ve hasar bedeli eksiksiz olarak ödenir.
  • Aracınızın hasar onarımları KIA Yetkili Servislerinde gerçekleştirileceği için aracınızın 2.el değeri korunur.
  • Aracınızın trafiğe çıkış tarihinden itibaren geçecek 1 yıllık süre içerisinde aracınızda meydana gelebilecek tamir edilemez ölçüde zararlar veya çalıntı durumlarında peşin anahtar teslimi bedeli karşılanır.
  • Kasko K sahipleri, KIA Yetkili Servislerinde yılda 1 kere ücretsiz check up hizmetinden faydalanabilmektedirler.
  • Kasko K sahipleri, KIA Yetkili Servislerinden alacakları hasar onarım hizmetlerinde öncelikli servis hizmetinden faydalanacaklardır.
  • Araç anahtarının çalınması veya kaybı durumunda oluşan hasarlarınız 1.250 TL'ye kadar teminat altındadır.
  • KIA Yetkili Servislerinde gerçekleştireceğiniz, 1.000 TL'ye kadar olan onarımlarda eksper beklemeden işlemler yapılır, böylece daha hızlı bir onarım sürecinden faydalanırsınız.
  • Kasko K ile sadece bir defaya mahsus cam kırılması ve poliçe dönemi içinde bir defaya mahsus radyo/teyp hasarıyla sınırlı kalan hasarlarda, sigorta kapsamındaki hasarsızlık indiriminiz devam eder.
  • Terör, sel/su ve deprem teminatı Kasko K teminatlarına muafiyetsiz olarak dahil edilmiştir.
  • Yetkili olmayan kişiler tarafından çekilen ve kurallara uygun olmadan çekilen/çektirilen aracınızda meydana gelen zararlar Kasko K poliçesi kapsamındadır.
  • Kasko K sahipleri, Allianz'ın sunduğu ücretsiz concierge ve assistans hizmetlerinden yararlanabilmektedirler.
  • Kasko K ile 1.000 TL 'ye kadar kişisel eşya teminatı güvencesi sunulmaktadır.
  • Sektörde ilk defa Kasko K sahiplerinin evleri eşya yangın, kendileri ise sağlık teminatı altındadır.

Kia Özel Garanti Onarım Güvencesi

Binek araçlar 2 yıl ya da 60.000km (hangisi önce dolarsa), hafif ticari araçlar 2 yıl yada 100.000km (hangisi önce dolarsa) yasal garanti altındadır. Ayrıca bu garanti süresinin dolmasından sonra da aracınız Kia Özel Garanti Onarım Güvencesi ile güvence altında bulunmaya devam etmekte olup,Kia Özel Garanti Onarım Güvencesi aracınızda üretimden kaynaklanabilecek arızaların sadece onarımlarının ücretsiz olarak yapılmasını kapsamaktadır.

Kia Özel Garanti Onarım Güvencesi aracın teslim tarihinden itibaren binek araçlar için 2 yıl yada 60.000 km (hangisi önce dolarsa), hafif ticari araçlar içinse 2 yıl yada 100.000 km (hangisi önce dolarsa) yasal araç garantisinin bitmesinden sonra devam eder ve;

Üretimden kaynaklı mekanik arızalarda aracın garanti başlangıç tarihinden aracın (ilk teslim tarihinden) itibaren:

Binek araçlar için5 Yıl / yada 150.000 km'ye(hangisi önce dolarsa)
Hafif ticari araçlar içinse3 Yıl / yada 100.000 km'ye(hangisi önce dolarsa)

gelinceye kadar geçerlidir.

Karoseri panellerinde üretimden kaynaklı korozyona bağlı olarak oluşan paslanmalar ve delinmeler (içten dışa doğru) için aracın garanti başlangıç tarihinden (aracın ilk teslim tarihinden ) itibaren:

Binek araçlar için10 Yıl / yada 150.000 km'ye(hangisi önce dolarsa)
Hafif ticari araçlar içinse3 Yıl / yada 100.000 km'ye(hangisi önce dolarsa)

gelinceye kadar geçerlidir.

Üretimden kaynaklı Karoseri boya problemlerinde aracın garanti başlangıç tarihinden (aracın ilk teslim tarihinden) itibaren:

Binek araçlar için5 Yıl / yada 150.000 km'ye(hangisi önce dolarsa)
Hafif ticari araçlar içinse3 Yıl / yada 100.000 km'ye(hangisi önce dolarsa)

gelinceye kadar geçerlidir.

Kia'nın bu Özel Garanti Onarım Güvencesi kapsamındaki sorumluluğu sadece üretimden kaynaklanan malzeme veya işçilik bakımından arızalı orijinal parçaların Kia Yetkili Servisleri' nde onarılması veya değiştirilmesi ile sınırlıdır; belirli bir biçimde, aracın bir yetkili servise nakliye masrafını veya ilgili masrafları ya da garanti onarımları esnasında Kia aracının kullanılmamasından kaynaklanan herhangi bir ödemeyi, aracın değiştirilmesini, bedel iadesini, bedel indirimini içermez.

KIA Özel Garanti Onarım Kapsamı dışında kalan hususlar nelerdir?

  • Dış Etkenler veya Hatalı Kullanım Sonucu Oluşan Arızalar

Bu faktörlere aşağıdakiler örnek verilebilir, ancak yazılanlarla da sınırlı değildir:

Çelik Motor Tic. A.Ş.'nin onayı olmaksızın bir araç üzerinde gerçekleştirilen her türlü modifikasyon, değişiklik, tadilat, tahrifat, ihmal vb. durumlar,

Kaldırıma çıkmak, aşırı yükleme, aşırı hızlı sürüş, trafik ve karayolları kanununda belirtilen yasalara uygun olmayan vb. şekillerde Kia aracının yanlış kullanılması (Doğru kullanım, Kullanıcı El Kitabı'nda tanımlanmıştır).

Çarpma, yangın, hırsızlık, toplumsal hareketler, kazalar ve olaylar.

Asit yağmuru, kuş pisliği, havadan radyoaktif, kimyasal madde, ağaç özsuyu, vb. serpintisi, tuz, yoldaki tehlikeler, dolu, kasırga, yıldırım, deprem, seller ve diğer doğal afetler gibi çevreden kaynaklanan hasar veya yüzey korozyonu.

Kozmetik üründen kaynaklanan veya taş çarpmalarından, çiziklerden kaynaklanan boya dökülmeleri ve yüzey korozyonu.

Kullanılan yol durumunun kötü olması, iklim ve yükseklik koşulları nedeni ile araçta meydana gelecek yakıt sarfiyatının artması.

Tanıtma ve kullanma kılavuzuna aykırı kullanımından kaynaklanan arızalar. Gösterge ve ikaz sistemlerine uyulmaması sonucu oluşan arızalar.

Aracın ralli ve sportif amaçlı kullanımı.

  • Bakım Eksikliği ya da Kalitesiz, Standart Dışı Yakıt, Benzin veya Yağ Kullanımından Kaynaklanan Hasar

Kullanıcı Elkitabında tanımlanan şekilde doğru ve tavsiye edilen zaman aralıklarında bakımın yapılmaması.

Yetkili servisler dışında yaptırılan bakım ve onarımlarda hatalı malzeme veya yanlış işçiliğe bağlı olarak ortaya çıkabilecek arızalar garanti kapsamı dışındadır. Araç sahibi yetkili servisler dışında yaptırdığı bakım ve onarımlarla ilgili her türlü kaydı (iş emri, fatura,vb. gibi) gerektiğinde/istendiğinde ibraz etmekle mükelleftir.

Çelik Motor Tic. A.Ş. tarafından yetkili servislere/tüketicilere duyurulan, kullanıcı elkitabında da tavsiye edilen belirli standartlarda yakıt veya yağların kullanılmaması.

Kirli, hileli ve yanlış yakıt kullanımı sonucunda motorun yakıt sistemini, filtrenin, şamandıranın, yakıt pompasının, egzoz sisteminin, katalitik konvektör veya sisteminin arızalanması.

  • Bakım Giderleri

Çalışan her aracın gerek duyacağı, motor ayarı, lastik balansı, tekerlek düzen ayarı, kontrol, temizleme ve cilalama, her türlü ayarlamalar, yağlama, yağ/hidrolik değiştirme, filtrelerin değiştirilmesi, antifriz soğutma suyunun yeniden doldurulması ve "Periyodik Bakım" olarak belirtilen tüm bakım işlemlerinde kullanılan parça,işçilik ve ayar bedelleri garanti kapsamı dışındadır.

  • Hatalı/Eksik Bakım

El kitabınızda belirtilen özelliklerin dışında yakıt, yağ ve yağlayıcı kullanımı, periyodik bakımların zamanında ve tam olarak yapılmaması sonucu ortaya çıkabilecek arızalar garanti kapsamı dışındadır. Aracınızı herhangi bir nedenle uzun süre kullanmadığınız taktirde, Kullanıcı El Kitabı' nda belirtilen uyarılar doğrultusunda gerekli bakımları yaptırmayı ihmal etmeyiniz. Periyodik bakımlarınızı kilometre veya ay (aracınızın modeline göre kullanıcı el kitabında belirtilmiştir.) hangisi önce dolarsa yaptırmanız gerekmektedir.Bu nedenle ortaya çıkabilecek arızalar garanti kapsamı dışında değerlendirilecektir. (Örneğin; akünün boşalması, lastiklerin düşük hava basıncı nedeni ile deformasyonu, biriken toz/çamur tabakasının neden olacağı yüzey paslanması vb. gibi örnekler verilebilir.)

  • Değiştirilmiş Kilometre Saati

Kilometre sayacının değiştirilerek gerekli kaydın yapılmadığı veya gerçek kilometrenin kolayca belirlenemediği Kia aracındaki herhangi bir onarım garanti kapsamında değildir. (Kilometre saati değiştirilirken, iş bu garanti kitabının içindeki "Kilometre Saati Değişim Kaydı " kısmı, değişimi yapan Kia Yetkili Servisi tarafından doldurulmalıdır.)

  • Ekstra Masraflar ve Zararlar

Herhangi bir ekonomik kayıp veya tesadüfi, özel, dolaylı veya cezai zararlar. Buna Kia Aracının kullanılamamasından kaynaklanan ödemeler, konaklama ve oto kiralama, yolculuk masrafları, maaş kaybı ve başka herhangi bir masraf veya zararlar özel garanti onarım güvencesi kapsamında değerlendirilemez.

  • Üretim Değişiklikleri

Kia Motors ve Çelik Motor Tic. A.Ş. önceden üretilen ve/veya satılan araçlarda aynı veya benzer değişiklikleri yapma zorunluluğuna maruz kalmadan değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Bu kapsam içerisinde tanıtım broşürleri, web-sayfası ve internette belirtilen ürün, model, donanım vb. görsel aksesuarlarda değişiklik ve farklılık içerebilir.

  • Diğer Hususlar

Aracın yağ, su, diğer sıvılarının eksikliği ve/veya bunların tavsiye edilenlerden kalite ve miktar açısından farklı olması neticesi meydana gelebilecek arızalar garanti kapsamı dışındadır.

Seyir halinde iken hatalı kullanımdan kaynaklanan veya ayağın debriyaj pedalı üzerinde tutulması vb. nedenle çıkan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

Aracın, uygunluk belgesinde belirtilen çerçevede ve/veya karakteristik yapısından kaynaklanan ve sürüş anında meydana gelen ses ve titreşimler arıza olarak değerlendirilemez ve bu durumlar garanti kapsamı dışındadır.


KIA Özel Garanti Onarım Güvencesi kapsamı dışında kalan parçalar aşağıda belirtilmiştir

Akü, egzoz sistemi (partikül filtresi, katalizatör), lastikler, enjektörler, turbo, amortisörler, fren disk-balata, rot-rotil ve rot başları, tekerlek rulmanları, ısıtma bujileri, kayışlar ve rulmanları, debriyaj baskı balata ve rulmanları, fitiller, silecek süpürge ve kolları, nikelajlı parçalar, akslar, diferansiyel ve rulmanları, keçeler, klima kompresörü, Radyo – Teyp DVD vs. Müzik sistemleri

Neden orjinal yedek parça?

Kia yetkili servislerimizde satılan orijinal yedek parçalar, kaliteli ve uzun ömürlüdür. Orijinal yedek parça, güvenli sürüş keyfini, aracınızdan yüksek performans almanızı ve aracınızın daha uzun ömürlü olmasını sağlar, bakımları KIA yetkili servislerinde KIA Orjinal Parçaları kullanılarak yapılmış aracınız satılırken de ilk günkü değerini korur.

Kalite kontrolü yapılmış orijinal Kia yedek parçalarının satışı, sadece Kia Yetkili Satıcılarında yapılır. Her parça orijinal değildir. Rastgele bir yerden alınan ve dış görünüm olarak aslına benzeyen herhangi bir parça gerçekte orijinal değildir. Böyle bir parçanın farkını kısa bir süre sonra Kia'nızı kullanırken anlarsınız.


Kia'nız değerlidir...

Orijinal olmayan ve Çelik Motor onayı olmayan parçalar, Kia'nıza uyum sağlamaz, harcamalarınız ve zamanınız boşa gider. Kimliği belirsiz parçaların Kia'nızın orijinalliğini, performansını bozmasına izin vermeyin. Çelik Motor güvencesindeki Kia parçalarını, Çelik Motor'un ülke geneline yayılmış KIA Yetkili Satıcılarında bulabilirsiniz.


Taklit parçaların dezavantajları

Taklit parçaların üretiminde KIA'nın uzun yıllardır gerçekleştirdiği araştırma geliştirme yatırımları , üretim ve kalite kontrol standartları bulunmadığı için:

Taklit parçalar, orjinal parçalara göre daha çabuk arızalanır, kullanım esnasında aracın diğer orijinal parçalarına zarar verebilir, aracınızın performansını düşürür ve yakıt tüketimini arttırır, tüm bunların sonucunda, taklit parçalar uzun dönemde size daha yüksek bir maliyet oluşturur.
Daha da önemlisi taklit parçalar kullanım esnasında aracınızın ve sevdiklerinizin güvenliğini riske atabilir.

Aracınızın verimli çalışabilmesi için Garanti Kitapçığında belirtilen tüm periyodik bakımların ve eğer gerekirse onarımların KIA yetkili servislerinde yapılmasını tavsiye ederiz. Unutmayın ki, sahip olduğunuz KIA aracınızın ömrünü ve güvenliğini KIA yetkili servislerine getirerek uzatabilirsiniz.


Periyodik Bakım Tabloları

  • Benzinli Binek Araçlar Periyodik Bakım Tablosu
  • Dizel Binek Araçlar Periyodik Bakım Tablosu
  • Ticari Araçlar Periyodik Bakım Tablosu


Size en yakın KIA

Buraya tıklayarak size yetkili servisi bulabilirsiniz.


10 Adımda Servis Müşteri İlişkisi

Türkiye'nin dört bir noktasında bulunan herhangi bir KIA yetkili servisine girdiğinizde sizlere aşağıdaki 10 adet servis hizmet ilkelerine uygun şekilde davranılacağına emin olabillirsiniz.

EĞİTİM

Aileden biri gibi hissettirecek özenli servis hizmetinin sağlanması ve ancak aileden biri'nin sahip olacağı kadar içten servis anlayışı, Çelik Motor'un öncelikli hedefidir.

Bu hedefe ulaşmak için Servis Danışmanlarına yönelik KSAP, Kia Service Advisor Recognition Programı ve Teknisyenlere yönelik TRP, Technician Recognition Programı takip edilmektedir. KSAP ve TRP programları dahilinde servis çalışanları bilgisayar ortamında KIA Akademi online eğitimlerini tamamlayarak ve Çelik Motor Eğitim Merkezinde yüz yüze eğitimleri katılarak Kia Motors Corporation tarafından sertifikalandırılmaktadır.

Sertifikalı, Expert ve Master olarak 3 aşamalı sertifikalandırmaya tabi tutulan servis çalışanları, mükemmel servis hizmeti sağlanmak amacıyla düzenlenen beceri yarışmalarına katılarak kendilerini sürekli geliştirmektedirler.

Aileden biri gibi hissettirecek özenli servis hizmetinin sağlanması ve ancak aileden biri'nin sahip olacağı kadar içten servis anlayışı, Çelik Motor'un öncelikli hedefidir.

Bu hedefe ulaşmak için Servis Danışmanlarına yönelik KSAP, Kia Service Advisor Recognition Programı ve Teknisyenlere yönelik TRP, Technician Recognition Programı takip edilmektedir. KSAP ve TRP programları dahilinde servis çalışanları bilgisayar ortamında KIA Akademi online eğitimlerini tamamlayarak ve Çelik Motor Eğitim Merkezinde yüz yüze eğitimleri katılarak Kia Motors Corporation tarafından sertifikalandırılmaktadır.

Sertifikalı, Expert ve Master olarak 3 aşamalı sertifikalandırmaya tabi tutulan servis çalışanları, mükemmel servis hizmeti sağlanmak amacıyla düzenlenen beceri yarışmalarına katılarak kendilerini sürekli geliştirmektedirler.

Kia Yol Yardım‘ın 0 212 234 07 70 numaralı telefonu Kia müşterilerimizin her türlü seyahatlerinde güvende olmaları ve her türlü şart altında yollarına devam edebilmelerini sağlamak amacıyla 365 gün ve 24 saat kesintisiz hizmet vermektedir.

Araçları garanti periyodu içerisinde ve garanti şartlarını taşıyan, periyodik bakımlarını tam ve zamanında yaptırmış olan Kia müşterileri, araçlarında seyahat halinde meydana gelebilecek garanti kapsamındaki arızalarında, Kia Yol Yardım telefonunu aradıklarında yol kenarında yardım ve çekici hizmetlerinden ücretsiz olarak faydalanabiliyorlar.

Bu gibi durumlarda, ayrıca ücretsiz konaklama, kiralık araç, ulaşım gibi seçeneklerden onarım süresine göre uygun olanı müşterilerimizin hizmetine sunulmaktadır.

Araçları dahilinde olmayan müşterilerimiz de mağdur olmamaları için, ihtiyaç olduğunda ücretli olarak her türlü Kia Yol Yardım hizmetinden faydalanabilirler.

ÖMRÜNÜ TAMAMLAMIŞ ARAÇLAR

Aşağıdaki bağlantıdan size en yakın "Ömrünü Tamamlamış Araç" teslim noktalarını bulabilirsiniz. Türkiye’nin 81 ilinde KIA tarafından belirlenmiş bir teslim noktası bulunmaktadır. Çelik Motor KIA'nın araçların teslim yerleri konusunda işbirliği yaptığı firma Aneldoğa firmasıdır. Aneldoğa, yönetmelik hükümleri çerçevesinde belirtilen, ÖTA’lar ile ilgili olarak toplama, sökme, parçalama, işleme, yeniden kullanım, geri kazanım ve geri dönüşümünü ilgili yasal mevzuatta belirlenen oranlarda ve usullerde gerçekleştirmeyi kabul ve taahhüt etmektedir.

Ömrünü Tamamlamış Araçlar Yönetmeliği

Ömrünü Tamamlamış Araçlar Yönetmeliği Aralık 2009 tarihinde Resmi Gazetede yayınlanan ve Çevre ve Orman Bakanlığı tarafından hazırlanan Ömrünü tamamlamış araçlara (ÖTA) ilişkin yönetmeliğin amacı, atık oluşumunu engellemek, ömrünü tamamlamış araçlar ve bunlara ait parçaların yeniden kullanım, geri dönüşüm ve geri kazanım işlemleri ile bertaraf edilecek atık miktarını azaltmaktır.

Ömrünü Tamamlamış Araç Merkezleri
Servis Danışmanı
 Hakan Demirkiran
 h.demirkiran@incar.com.tr
Hasar Danışmanı
 Elif ATAŞ
 hasar@incar.com.tr
 
Servis Teknisyeni
 Kerim İkde
 -
 
 Osman Kavuncu Bulvarı Ankara Yolu 13.km MELİKGAZİ\KAYSERİ
 Servis: 0352 311 52 00 - 0553 246 25 52
 Yol Yardım: 0850 222 55 42
Sosyal medya üzerinde bizi takip eden ziyaretçilerimizi özel indirimler ve kampanyalar bekliyor !
Çağrı Merkezi
İNCAR GROUP - www.incar.com.tr
TÜM HAKLARI SAKLIDIR COPYRIGHT © 2012 - 2021 WEB TASARIM MEDYATÖR