Otomotiv piyasasında yaşanan yüksek rekabet ortamı içerisinde, satış sonrası hizmet, bakım planları ve maliyetleri, güvenlik ve kişiselleştirme aşırı önem kazanmıştır. CITROEN müşteriyi memnun ederek sadakatini sağlamak üzere dünya çapında kalite aylayışını yürürlüğe koymuştur.
Citroën ’in bu kalite anlayışı, çeşitli hizmet çizgilerinden oluşmakta ve tüm teşkilatında bu hizmetlerin yerleştirilmesini içermektedir.
Hizmet çizgileri aracın satın alınmasından kullanım ömrünü tamamlamasına dek bütün hizmet safhalarının organizasyonunu kolaylaştırarak müşteri nezrinde önem ve öncelik taşıyan 4 ana unsuru işler hale getirmiştir:
-Kolaylık ve Yakınlık
-Tanınma ve Değer verilme
-Profesyonellik, Hızlı hizmet ve Çözüm kalitesi
-Şeffaflık, Kalite ve Fiyat dengesi
Periyodik Bakım
Aracınızın güvenlik, performans ve konfor açısından en iyi durumda kullanımı için üretici tarafından önerilen periyodik bakım ve diğer kontrol işlemlerinin gerçekleştirilmesi son derece önemlidir. Bu bakımlarda tüm işlevlerin sorunsuz çalışması için gerekli kontrol, değişim ve ayarlamalar yapılmaktadır.Bakımların içerik ve sıklığı aracınızın kilometre ve yaşına bağlıdır.
Periyodik bakım cetveli araçlara göre aşağıdadır
Yetkili Servisimizde:
Express Servis
Mekanik
Yedek Parça
Aksesuar
Karoseri & Boya
Teknik Ön Kontrol
Citroen Destek
Hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. .
Servis Kalitesi
Otomotiv piyasasında yaşanan yüksek rekabet ortamı içerisinde, satış sonrası hizmet, bakım planları ve maliyetleri, güvenlik ve kişiselleştirme aşırı önem kazanmıştır. CITROEN müşteriyi memnun ederek sadakatini sağlamak üzere dünya çapında kalite aylayışını yürürlüğe koymuştur.
Citroën ’in bu kalite anlayışı, çeşitli hizmet çizgilerinden oluşmakta ve tüm teşkilatında bu hizmetlerin yerleştirilmesini içermektedir.
Hizmet çizgileri aracın satın alınmasından kullanım ömrünü tamamlamasına dek bütün hizmet safhalarının organizasyonunu kolaylaştırarak müşteri nezrinde önem ve öncelik taşıyan 4 ana unsuru işler hale getirmiştir:
-Kolaylık ve Yakınlık
-Tanınma ve Değer verilme
-Profesyonellik, Hızlı hizmet ve Çözüm kalitesi
-Şeffaflık, Kalite ve Fiyat dengesi
Periyodik Bakım
Aracınızın güvenlik, performans ve konfor açısından en iyi durumda kullanımı için üretici tarafından önerilen periyodik bakım ve diğer kontrol işlemlerinin gerçekleştirilmesi son derece önemlidir. Bu bakımlarda tüm işlevlerin sorunsuz çalışması için gerekli kontrol, değişim ve ayarlamalar yapılmaktadır.Bakımların içerik ve sıklığı aracınızın kilometre ve yaşına bağlıdır.
Periyodik bakım cetveli araçlara göre aşağıdadır.
Yetkili Servisimizde:
Express Servis
Mekanik
Yedek Parça
Aksesuar
Karoseri & Boya
Teknik Ön Kontrol
Citroen Destek
Hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. .
Servis Kalitesi
Otomotiv piyasasında yaşanan yüksek rekabet ortamı içerisinde, satış sonrası hizmet, bakım planları ve maliyetleri, güvenlik ve kişiselleştirme aşırı önem kazanmıştır. CITROEN müşteriyi memnun ederek sadakatini sağlamak üzere dünya çapında kalite aylayışını yürürlüğe koymuştur.
Citroën ’in bu kalite anlayışı, çeşitli hizmet çizgilerinden oluşmakta ve tüm teşkilatında bu hizmetlerin yerleştirilmesini içermektedir.
Hizmet çizgileri aracın satın alınmasından kullanım ömrünü tamamlamasına dek bütün hizmet safhalarının organizasyonunu kolaylaştırarak müşteri nezrinde önem ve öncelik taşıyan 4 ana unsuru işler hale getirmiştir:
-Kolaylık ve Yakınlık
-Tanınma ve Değer verilme
-Profesyonellik, Hızlı hizmet ve Çözüm kalitesi
-Şeffaflık, Kalite ve Fiyat dengesi
Periyodik Bakım
Aracınızın güvenlik, performans ve konfor açısından en iyi durumda kullanımı için üretici tarafından önerilen periyodik bakım ve diğer kontrol işlemlerinin gerçekleştirilmesi son derece önemlidir. Bu bakımlarda tüm işlevlerin sorunsuz çalışması için gerekli kontrol, değişim ve ayarlamalar yapılmaktadır.Bakımların içerik ve sıklığı aracınızın kilometre ve yaşına bağlıdır.